سالاخان دانلود آهنگ جدید ، عکس روز ، اخبار داغ 96 فیلم های جدید

سالاخان دانلود آهنگ جدید ، عکس روز ، اخبار داغ 96 فیلم های جدید فقط در سالار خان

سالاخان دانلود آهنگ جدید ، عکس روز ، اخبار داغ 96 فیلم های جدید

سالاخان دانلود آهنگ جدید ، عکس روز ، اخبار داغ 96 فیلم های جدید فقط در سالار خان

سالاخان دانلود آهنگ جدید ، عکس روز ، اخبار داغ 96 فیلم های جدید فقط در سالار خان

بایگانی

ریسک بیشتر مرگ و میر ناشی از سرطان پستان در زنان با خروپف و کمبود خواب
در این پژوهش محققان شروع به تحقیق کردند که احتمال بهبود زنان مبتلا به سرطان پستان که خواب کافی داشتند را بررسی کنند.

تیم تحقیقاتی مطالعاتی، 21 هزار و 230 زن مبتلا به سرطان را مورد تحقیق قرار دادند. تمام زنان، مبتلا به سرطان پستان اولیه بودند که تومور به جاهای دیگر نشر پیدا نکرده و دست‌اندازی اتفاق نیفتاده بود. دست‌اندازی حالتی است که سرطان به بقیه اعضا و قسمت‌های بدن گسترش پیدا کرده و پخش می‌شود. در شروع این تحقیق، اطلاعات مربوط به خواب تمام این خانم‌ها از قبیل کمبود خواب، طول مدت خواب و خروپف کردن و... گرفته شد. تیم تحقیقاتی نتایج این تحقیقات را با عود سرطان و غلبه بر این بیماری در این خانم‌ها مورد بررسی قرار داد. در واقع آنها در پی بررسی این نتیجه بودند که آیا نجات از این بیماری ارتباطی با عوامل خواب دارد یا نه؟

در زنان مبتلا به سرطان پستان که در طول شب بیش از 5 بار خر و پف داشتند و کمتر از 6 ساعت در شب می‌خوابیدند، در مقایسه با زنانی که مبتلا به سرطان پستان بودند و به ندرت خروپف می‌کردند یا خوابی حدود 7 تا 8 ساعت در شبانه‌روز داشتند، احتمال عود سرطان پستان بیشتر و نجات از این بیماری کمتر بود.
 
این رویداد حتی بعد از بررسی عوامل دیگری که ممکن بود بر این بیماری تاثیرگذار باشد از قبیل وضعیت مجرد بودن یا میزان درآمد و همچنین سیگار کشیدن و میزان فعالیت‌های فیزیکی، ثابت ماند. نتایج پژوهش بیانگر این بود که کمبود خواب منجر به تقویت و رشد تومور و کاهش نجات جان این بیماران و تاثیر منفی روی مسیرهای التهابی بدن می‌شود.

عدم خر و پف می‌تواند عامل مهمی در نجات از سرطان محسوب شود
خانم پیپز خاطرنشان می‌کند که او و تیم تحقیقاتش از وجود ارتباط بین خروپف و کم‌خوابی با نجات از سرطان پستان شگفت‌زده شده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی